Monday, February 9, 2009

Appreciation Nite 2009

Hi...

I just wondering why I’m addicted to customize and start blogging, since eedany push me to updating my old delayed blog site… and today I'm happy to publish a story.

Just want to share, last month before Chinese New Year my office organized an Appreciation Nite 2009. Lebih kurang like Annual dinner lah yang dihadiri oleh wakil dari setiap negeri di seluruh Malaysia. Lokasi tahun ni di Bukit Tinggi Berjaya Hills resort di Pahang.
That was my first time went to the Berjaya Hills resort. Best lah tempat ni kalau ada kesempatan lain kali nak pergi lagi... Honeymoon dengan hubby kot? Ahakssss....

Semua kami yang vogue ghetuuuu...


The Access.

Hubby... bila kita nak pergi sini? Hehehe....

3 comments:

eedany said...

apa theme kamu ni? Gong Xi Fa Chai kah?

ko jak yg pakai Gong Xi punya baju...

ko ada beli FM kah? hehe

:)

MIMOSA PUDICA said...

beautiful dressing...the green one...hehehe

Ally said...

eedany: theme kami bukan gong xi fa cai. themedia: Nite of The On Screen Movie Characters. iru lah macam2 gaya...

hazlane: tq ondu.. :)