Monday, October 19, 2009

Yuhuu... Apa kabar?

Wah.. lama betul nda update.. banyak masa tapi di isi dengan kesibukan harian..

Ini pun saja mo update sikit2, actually banyak mau update tapi pelan2 lah...

Orang yang "Diet Afrika" tu.. blog dia pun ikut diet ka...? But i know org yang first baca entry ni pun mesti dia ni.. hehehe... :p kan...

Saya upload lah beberapa pic yang di ambil.. di saat ketika keboringan...







Snap~snap~snap teringat esok mau balik ni atas urusan kerja n sambung cuti (yeah~ yeah).... and tersnap plak ini...

Dalam dia.... Tada~

Ini semua harus ada kalau pulang ok...

Ooops.. terlupa belikan pesanan si ahkak eedany tu.. esok sempat lagi beli.. hehehe.. mo tau apa? nanti saya upload k...

Adios...

3 comments:

eedany said...

uinaaaaa....banyak juga cokolot tuuuuu!

untuk saya kannnnnn? Makaci lah.

apa yang ko mo update...tlg saya saya buat! Bluekkkkk

;p

puanrazma said...

yuhuuu
shopping sakan!!!
ally..mane ke hilang nyer adik mu yg sorang tu..eedany!!! ke mane engkau?????

Ally said...

eedany: nda sanggup saya buat.. ko buat lah sendiri...

puanrazma: shopping sikit2 jak... buah tangan balik rmh family...

ah kak ku eedany siiiibbbukkk??? ssiibukk tah karang...